Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  آهنگ حماسي ايران آهنگ حماسي ايران

آهنگ

نقش موسيقي در گردشگري

موسيقي و جديدترين آهنگ حماسي  و گردشگري در كنار هم مي تواند نقش مهمي در افزايش نشاط و شادي داشته باشد و همچنين توسعه اقتصادي منطقه را نمي توان از اين رو به كارگيري اين قابليت ها در باغ هاي گردشگري موسيقي سيستان و بلوچستان نقش مهمي در احياء موسيقي اين منطقه به همان اندازه كه موسيقي دارد. و گردشگري در كنار هم مي تواند نقش مهمي در افزايش نشاط و شادي و همچنين توسعه اقتصادي منطقه داشته باشد.

 صنعت صنعت گردشگري در سراسر دنيا موتور محركي براي پويايي و رشد همه جانبه در تمام سطوح اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي است به طوري كه گردشگري يكي از پربازده ترين فعاليت هاي اقتصادي است و به باور اولين دليل توسعه صنعت گردشگري رونق اقتصادي آن است. از سويي ممكن است نقش فرهنگي و اجتماعي اين را نيز ناديده گرفت.

از سويي ديگر فرهنگ، منبع مهم و حياتي براي توسعه گردشگري است و همچنين عاملي در افزايش روابط و افزايش سطح احترام بين گردشگران و جامعه ميزبان است، به طوري كه گردشگري نقش مهمي در ارتقاي فرهنگي هر جامعه و «گردش موسيقي» يكي از انواع دارد. گردشگري است كه در حوزه گردشگري فرهنگي جاي دارد به طوري كه اين نوع از گردشگري نقش بسزايي در حفظ و پويايي موسيقي محلي سيستان بلوچستان دارد، از سويي باتوجه به قدمت و اصالت كه اين خطه از كشور، موسيقي هاي متنوع، بكر و دست نخورده است، پرورش هنرمندان يگانه و بي‌نظير از قابليت‌هاي موسيقي آن به گونه‌اي است كه پيوند گردشگري و موسيقي مي‌تواند نقش مهمي در احياء و سرزندگي موسيقي سيستان و بلوچستان ايفا كند و نيز عاملي براي توسعه فرهنگي و افزايش درآمدزايي براي اين منطقه كم باشد. .


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/24 ساعت: ۰۱ توسط:musiczxc :